Tuesday, March 13, 2007

with Cikgu Bazuriah

bazuryah asmat wrote:
hai hsin ni? how are u????

Hsin Ni Lim wrote:
haha, baik. cikgu, saya akan mengambil tuisyen Bahasa Melayu.
Saya berazam untuk mencapai keputusan yang cemerlang.
cikgu baik?

bazuryah asmat wrote:
hello hsin ni?

cikgu ok..Hsin ni sihat ke? macam mana dengan musim persekolahan yang baru? dulu 4L. sekarang dah 5L....dulu dan kini dah berbeza..sekarang dah kene tumpu perhatian yang sepenuhnya kepada spm...baguslah kalau hsni ni ambil tuisyen tu..sekurang-kurangnya dapat tambah kemahiran...walau bagaimanapun, cikgu mendoakan kamu semua berjaya dalam apa jua yang kamu buat (asalkan tidak buat jahat). tapi cikgu tau hsni baik...
anyway, i really really miss u all so much....send my regard to 5L...
best of luck...bye...

oppss!!!! when is your sport day???

Hsin Ni Lim wrote:
hello cikgu.. Hsin Ni sihat belaka..
Musim persekolahan baru memang terasa jauh lebih tekanan daripada Tingkatan 4.. Tahun ini tidak ada lagi 5L.. Pihak sekolah telah membahagikan separuh pelajar 4L ke 5K dan 5J..
Saya, Wai Kit, Yoong Yang, Shi Rui, Xin Yi, Xing Yi, Hee Yang, Kee Song..berada di 5J. Prisicilla sudah berpisah dengan saya..Dia berada di 5J. Guru BM saya ialah Pn. Wan. Saya suka menghadiri kelas beliau walaupun saya berasa tidak sihat. haha!!
Saya tidak tahu bila Hari Sukan kami...hehe..
Saya juga akan mendoakan Cikgu sihat..
I'll send your regards to my dear classmates.. Don't worry.
Thank you.

bazuryah asmat wrote:
hello...
how are u hsin ni?
sekarang tengah cuti kan?
awak buat apa cuti ni?
baru2 ni Faizie ada sms cikgu. dia pun ada cakap yang 5L telah dipecahkan kepada dua. cikgu sedih juga bila mendengarnya. tapi walaupun dibubarkan kamu tetap boleh jumpa dan belajar bersama. walau apa pun, yang penting sekali belajar bersunbgguh-sungguh. doa cikgu sentiasa menndoakan kejayaan kamu.. rindu sangat dengan kamu semua. cikgu harap akan dapat berjumpa kamu suatu hari nanti. cikgi baru dapat maklumat terbaru..cikgu akan mengajar di sabah..

anyway, study smart and send my regard to 5L and 5A....

with love
teacher bazuriah...
................................................................

i'm happy to email-ing with my teacher..
i felt warm email-ing with her. hehehehe..

0 comments: