Saturday, March 31, 2007

天天夜夜 - FIR






how do i live without you
i want to know
how do i breathe without you
if you ever go
how do i everever survive
how do i, how do i, oh, how do i live
当你的手还握在我手中
没有一次我还停留
说不出口的感动
当你的手还握在我手中
灿烂的笑容
不论过多久都让我心动

每一天在你的怀里等待
每一次我感觉你的存在
不能重来 不愿离开是
永远都灿烂的爱
每一天在你的梦里等待
每一次我感觉你的存在

so how do i live, how do i live
how do i live without you

当你的手还握在我手中
没有一次我还放手
没有一次停留
当你的手还握在我手中
灿烂的笑容
不论过多久都让我心动
oh tell me now
how do i live without you
how do i breathe without you

0 comments: