Tuesday, August 21, 2012

If you ever leave me,
Leave some Morphine at my door.

There'll be no sunlight if I lose you.
There'll be no clear skies if I lose you.
Just like the cloud, my eyes will do the same,
If you walk away, everyday it will rain.




我竟然希望她不夠好
說不定你會對我一直牽掛

我甚至想過萬一你們開始吵架
在我們之間就能留下一條尾巴

我虛偽 我慚愧 我嫉妒你幸福
我醜惡 我自私 我認了 看著你容不下她
我覺得我好可怕

那麼愛你 卻寧願你寂寞
這樣的愛 好可怕

0 comments: